Norwegians in London?
Thread poster: Exactitude
Exactitude
Exactitude  Identity Verified
United Kingdom
English to Norwegian
+ ...
Feb 2, 2013

Som et direkte plagiat av tråden om LA startet av Olsen Richards stiller jeg det samme spørsmålet om London. Er det noen norske "yngre" (+/- 30 år) skribenter, translatører og oversettere basert i eller på besøk i London? Jeg jobber for meg selv og merker jeg savner "å ta en øl" etter endt arbeidsuke. Det ville også vært fint å hatt litt e-post kontakt for støtte og oppmuntring samt å dele erfaringer om f.eks. forskjellige translatørbyråer i London. Jeg bor i Notting Hill og vet ... See more
Som et direkte plagiat av tråden om LA startet av Olsen Richards stiller jeg det samme spørsmålet om London. Er det noen norske "yngre" (+/- 30 år) skribenter, translatører og oversettere basert i eller på besøk i London? Jeg jobber for meg selv og merker jeg savner "å ta en øl" etter endt arbeidsuke. Det ville også vært fint å hatt litt e-post kontakt for støtte og oppmuntring samt å dele erfaringer om f.eks. forskjellige translatørbyråer i London. Jeg bor i Notting Hill og vet om en veldig lokal pub vi kan møtes på i ny og ne, så om du er i samme situasjon bare ta kontakt!Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Norwegians in London?






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »