Pages in topic:   < [1 2]
question sur l'ordre de salaire
Thread poster: Caroline Croon
Caroline Croon
Caroline Croon
Belgium
TOPIC STARTER
merci pour vos réponses Apr 5, 2022

merci beaucoup d'avoir pris le temps de me répondre!

Oui j'ai du me tromper car ma langue maternelle est le fr et je compte bien traduire de l'anglais vers le fr et non l'inverse.

Pour la rémunération, je pensais commencer avec la Smart pour avoir les mêmes droits qu'un statut d'employée..

J'ai vu qu'il y avait une agence de traducteurs pas loin de chez moi, je vais appeler et voir si je peux travailler avec eux bénévolement.

MErci!


 
Kay Denney
Kay Denney  Identity Verified
France
Local time: 16:33
French to English
. Apr 6, 2022

Caroline Croon wrote:

J'ai vu qu'il y avait une agence de traducteurs pas loin de chez moi, je vais appeler et voir si je peux travailler avec eux bénévolement.

ça, c'est une très mauvaise idée. Une entreprise n'a absolument pas besoin d'esclaves.


Maria Teresa Borges de Almeida
Veronica Montserrat
Robin LEPLUMEY
Barbara Carrara
Oriana W.
Florence Bremond
 
Pages in topic:   < [1 2]


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

question sur l'ordre de salaire






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »