Elektronisk ordbog får Word til at crashe
विषय पोस्ट करनेवाला व्यक्ति: Jørgen Madsen
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 06:31
अंग्रेजी से डेनी
+ ...
Oct 8, 2004

Jeg har længe haft det problem, at MS Word crasher, når jeg lukker Gyldendals store ENG-DAN ordbog (elektronisk).

Der vises følgende fejlmeddelelse:
"Programfejl - WINWORD.exe har genereret fejl og lukkes af Windows. Programmet skal genstartes. Der oprettes en fejllog."

Jeg kontaktede Gyldendal support, men de kunne ikke hjælpe (tsk!).

Jeg bruger Windows 2000 og Office XP.
Kender andre dette problem?

Mvh Jørgen

Dinny
Dinny  Identity Verified
यूनान
Local time: 07:31
इतालवी से डेनी
+ ...
Det lyder som en "Windows Update 2 for XP"...??? Oct 9, 2004

Har du for nylig opdateret Windows XP fra Microsoft?

Sysser Waspe (X)
Sysser Waspe (X)  Identity Verified
Local time: 06:31
डेनी से अंग्रेजी
+ ...
support.gyldendal.dk Oct 9, 2004

Hej Jørgen

http://www.support.gyldendal.dk

På denne hjemmeside kan du i menuen finde flere forskellige lapper ”patches” til Microsoft WORD. I mit tilfælde måtte jeg i år 2002 downloade “Glwxp” (ca. 1200kb) for at få Windows98/WORD2002 til at arbejde sammen med Den Røde Ordbog.

Hvid du har erfaret problemer med ”æ, ø, å”, er en patch som løser
... See more
Hej Jørgen

http://www.support.gyldendal.dk

På denne hjemmeside kan du i menuen finde flere forskellige lapper ”patches” til Microsoft WORD. I mit tilfælde måtte jeg i år 2002 downloade “Glwxp” (ca. 1200kb) for at få Windows98/WORD2002 til at arbejde sammen med Den Røde Ordbog.

Hvid du har erfaret problemer med ”æ, ø, å”, er en patch som løser dette problem (det gjorde det i hvert fald på min computer).

Håber det hjælper. Mvh Sysser
Collapse

इस मंच के लिए कोई मध्यस्थ नहीं है
साइट के नियमों के उल्लंघन की सूचना देने या सहायता के लिए कृपया साइट स्टाफ » से संपर्क करें

Elektronisk ordbog får Word til at crashe

Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »