Off topic: Briefkaart uit Vertalie
Thread poster: Susanne Bittner
Susanne Bittner
Susanne Bittner  Identity Verified
Local time: 08:54
English to German
+ ...
Jan 6, 2007

In de NRC-vrijdagsrubriek is gisteren een hele leuke serie begonnen, ook online beschikbaar, met de titel Briefkaart uit Vertalie:

http://weblogs.nrc.nl/weblog/vertalie/2007/01/05/ariebombarix/#more-3

Groetjes, Susanne


 
Elsowina (X)
Elsowina (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 08:54
German to Dutch
+ ...
Vermakelijke lectuur! Jan 6, 2007

Ik had de 'papieren' versie gisteravond al met veel plezier gelezen, maar dankzij jouw link kwam ik vandaag wel veel sneller op de site van NRC ...

Een aanrader en het onderwerp sprak me bijzonder aan - als fan van de Asterix & Obelix albums in de 'oude' vertaling. Ik ben in elk geval erg nieuwsgierig naar hun volgende 'briefkaart' en heb de link ook opgenomen in mijn eigen weblog.

Verrassend vond ik het aantal creatieve alternatieven dat de auteurs voor de naam Abrara
... See more
Ik had de 'papieren' versie gisteravond al met veel plezier gelezen, maar dankzij jouw link kwam ik vandaag wel veel sneller op de site van NRC ...

Een aanrader en het onderwerp sprak me bijzonder aan - als fan van de Asterix & Obelix albums in de 'oude' vertaling. Ik ben in elk geval erg nieuwsgierig naar hun volgende 'briefkaart' en heb de link ook opgenomen in mijn eigen weblog.

Verrassend vond ik het aantal creatieve alternatieven dat de auteurs voor de naam Abraracourcix hadden gevonden.

Groet,
Elsowina

http://dietsendeutsch.blogspot.com/
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Briefkaart uit Vertalie






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »