Geruststelling
Thread poster: Pieter_H
Pieter_H
Pieter_H  Identity Verified
Norway
Local time: 15:13
Norwegian to Dutch
+ ...
Aug 20, 2006

Ik kreeg onlangs een update van het nieuwe Van Dale groot woordenboek Engels.

Ter bevestiging dat het woordenboek goed was geïnstalleerd werd er mij op het scherm medegedeeld dat ik nu het gebruiksrecht had gekregen tot 31/12-2099.

Toch een geruststelling dat ik nu weer even kan wachten tot de volgende aanschaf.



 
Marinus Vesseur
Marinus Vesseur  Identity Verified
Canada
Local time: 06:13
English to Dutch
+ ...
Was het de moeite waard? Aug 20, 2006

Pieter_H wrote:
Ik kreeg onlangs een update van het nieuwe Van Dale groot woordenboek Engels.

En, merk je een verschil? Vooral het Groot Engels was dringend aan vernieuwing toe, maar ik ben toch benieuwd wat het heeft opgeleverd. Ander is het is weer 50 euro down the drain.

- Marinus


 
Percy Balemans (X)
Percy Balemans (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 15:13
Hoe kom je aan updates? Aug 21, 2006

Hoe werkt dat eigenlijk met die updates? Ik heb versie 2.0.1 en zie dat er inmiddels weer een nieuwere versie is (met nieuwe spelling). Krijg je automatisch bericht dat er een update is (ik heb mijn versie indertijd geregistreerd)?

 
Pieter_H
Pieter_H  Identity Verified
Norway
Local time: 15:13
Norwegian to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
De update het geld waard? Aug 21, 2006

Volgens mij was de aanpassing aan de nieuwe spelling wel een belangrijk punt. Er zijn een aantal regels en uitzonderingen op de regels die moeilijk te volgen zijn.

En hoe kom je aan een update?
Ik heb alleen i.v.m. Hedendaags Nederlands een aanbieding ontvangen voor een update.
Voor het groot woordenboek Engels heb ik zelf het initiatief moeten nemen.
Van Dale schijnt officieel te opereren met een volle prijs voor zowel de papieren als cd-versie.

I
... See more
Volgens mij was de aanpassing aan de nieuwe spelling wel een belangrijk punt. Er zijn een aantal regels en uitzonderingen op de regels die moeilijk te volgen zijn.

En hoe kom je aan een update?
Ik heb alleen i.v.m. Hedendaags Nederlands een aanbieding ontvangen voor een update.
Voor het groot woordenboek Engels heb ik zelf het initiatief moeten nemen.
Van Dale schijnt officieel te opereren met een volle prijs voor zowel de papieren als cd-versie.

Ik heb een offerte aangevraagd en een speciale prijs gekregen voor beide versies.
Collapse


 
Anjo Sterringa
Anjo Sterringa  Identity Verified
Netherlands
Local time: 15:13
English to Dutch
+ ...
Wie krijgen er dan bericht? Aug 22, 2006

Ik heb de Hedendaags Nederlandse vanDale, de Engelse en de Spaanse. Volgens mij allemaaal braaf het briefkaartje voor ingestuurd, nooit wat van ze gehoord.

Wat kost 'updaten' (of moet het upgraden zijn...) en is het waard daar wat in te investeren?

Anjo


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Geruststelling






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »