Proofing tools विषय पोस्ट करनेवाला व्यक्ति: Lise Leavitt
| Lise Leavitt संयुक्त राज्य अमरीका Local time: 22:53 सदस्य (2008) डेनी से अंग्रेजी + ...
HJÆLP!
Der er vel ikke nogen af jer, der stadig ejer MO 2003 Proofing tools. Måske har I fået anskaffet 2007, men sidder stadig på det gamle! UMULIGT at finde (((
Jeg har fornyligt måtte formattere min HD og mit program er pssssssssssssss væk! Har ingen CDrom til genindstallering. Nu har jeg altså den engelske version af Office 2003. Men ved ikke om også add-in SKAL være engelsk? Hvis nogen kan hjælpe, vær ve... See more HJÆLP!
Der er vel ikke nogen af jer, der stadig ejer MO 2003 Proofing tools. Måske har I fået anskaffet 2007, men sidder stadig på det gamle! UMULIGT at finde (((
Jeg har fornyligt måtte formattere min HD og mit program er pssssssssssssss væk! Har ingen CDrom til genindstallering. Nu har jeg altså den engelske version af Office 2003. Men ved ikke om også add-in SKAL være engelsk? Hvis nogen kan hjælpe, vær venlige og sende mig en email!
liselottedk@alice.it
PFTTTTTTT ▲ Collapse | | | Jande आस्ट्रेलिया Local time: 12:53 डेनी से अंग्रेजी + ... Jeg har kun den engelske version | Sep 1, 2008 |
Siden jeg forladt Danmark, har jeg kun den engelske version af Microsoft Office (2003 og 2007). Jeg bruger Open Office for at lave korrektur, spell checking o.s.v. paa dansk. Maaske kan du bruge det ogsaa/i mellemtiden. | | | Louise Nielsen स्पेन Local time: 04:53 सदस्य (2006) स्पेनी से डेनी + ... | Lise Leavitt संयुक्त राज्य अमरीका Local time: 22:53 सदस्य (2008) डेनी से अंग्रेजी + ... विषय आरंभकर्ता Woohoo :D you saved my day!!! | Sep 2, 2008 |
Ihhh Louise, tusind tak for dit link!!! Hvis du vidste hvor jeg har ledt og ledt...
Nu har jeg hentet dette plug-in og flyttet file over i MO. Det ser ud som om det virker ))
Til Jande, tusind tak også til dig!! Jeg havde endda open office, vidste bare ikke det kunne rette dansk ....jeg har MO både på italiensk og engelsk, men ikke dansk!
Nu ha... See more | | | इस मंच के लिए कोई मध्यस्थ नहीं है साइट के नियमों के उल्लंघन की सूचना देने या सहायता के लिए कृपया साइट स्टाफ » से संपर्क करें Proofing tools Trados Studio 2022 Freelance |
---|
The leading translation software used by over 270,000 translators.
Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop
and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.
More info » |
| Protemos translation business management system |
---|
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |