Off topic: El Fòrum de les Cultures i la feina de traductor विषय पोस्ट करनेवाला व्यक्ति: Teresa Miret
|
Hola a tots!
Com que veig que fa dies que ningú no participa al fòrum de català, he pensat que tots deveu ser al Fòrum, treballant. Però això no coincideix amb el que m'han dit: que els traductors i les traductores de Catalunya estan bastant «empipats» perquè no se'ls ha contractat per al Fòrum, sinó a gent de fora. Què me'n dieu? És així?
Jo, per la meva banda, he rebut com a estudianta una oferta per col·laborar en els diàlegs, oferta que vaig rebutjar... See more Hola a tots!
Com que veig que fa dies que ningú no participa al fòrum de català, he pensat que tots deveu ser al Fòrum, treballant. Però això no coincideix amb el que m'han dit: que els traductors i les traductores de Catalunya estan bastant «empipats» perquè no se'ls ha contractat per al Fòrum, sinó a gent de fora. Què me'n dieu? És així?
Jo, per la meva banda, he rebut com a estudianta una oferta per col·laborar en els diàlegs, oferta que vaig rebutjar perquè treballo com a farmacèutica i a més estudio Traducció de forma semipresencial, i amb això ja tinc prou maldecaps. El que no sé és si em pagaven o bé em donaven crèdits de lliure elecció per a la llicenciatura. Sigui com sigui, vaig pensar que deurien anar curts de personal aquests del Fòrum si havien de contractar estudiants.
Per cert, si heu anat al Fòrum, què em recomaneu que vagi a veure? (a part del guerrers de Xi-an, és clar, que si hi ha massa cua, me'ls saltaré)
Records i fins aviat!
Teresa ▲ Collapse | | | Visca el Forum! | Jul 4, 2004 |
Hola Teresa,
jo sí he fet coses pel Forum. Però despres d'una començament molt forta, el equip regular que hi treballa no son tan "swamped" amb feina ara. Aleshores, crec que no habrà la cantitat de traduccions esperades al principi.
Vaig visitar el Forum fa dos caps de setmana i vam disfrutar de la experiencia molt més que haviem esperat. El primer dia vam dedicar a la nostra filla de 5 anys, que va passar pipa amb els tallers que tenen pels menuts i les titelles... See more Hola Teresa,
jo sí he fet coses pel Forum. Però despres d'una començament molt forta, el equip regular que hi treballa no son tan "swamped" amb feina ara. Aleshores, crec que no habrà la cantitat de traduccions esperades al principi.
Vaig visitar el Forum fa dos caps de setmana i vam disfrutar de la experiencia molt més que haviem esperat. El primer dia vam dedicar a la nostra filla de 5 anys, que va passar pipa amb els tallers que tenen pels menuts i les titelles de Xina, el carusel surreal, etc.
Però, també vam veure unes actuacions fabuloses de musics etnics - i bailarins de la India i L'Africa.
Personalment, vaig trobar emocionant l'exhibició "Veus" - i els Guerrers de Xin Xan (com diuen tothom allà) va ser molt interessant també - la cua no més 20 minuts!
Els grans espectacles son el punt més fluix per a mi. El Gegant dels Set Mars té moments de tension amb els acrobates Xinesos, però el reste no acaba de "gel" - els comediants també tenen un bon escenari, però la actuació que fan amb ella es fluix. Com l'espectacle de nit al port.
Per disfrutar del altres exposicions i actuacions, has de tenir el ment obert. Si hi vas en plan "Entertain me!" - no el disfrutarà molt. Però si hi vas en plan "a veure en que puc involcrar-me" aleshores habrà moltes posibilitats.
Jo no entenc perque els de Barcelona han queixat tant del Forum. Jo crec que amb els dos dies que hem fet no hi havia prou!
Visca el Forum! ▲ Collapse | | | Teresa Miret Local time: 03:56 अंग्रेजी से कटाली + ... विषय आरंभकर्ता Pel que sembla, el Fòrum està molt bé | Jul 6, 2004 |
Hola un altre cop!
Diuen que s'esperava que anés més gent al Fòrum. Però tothom que hi ha anat m'explica que està molt bé i tots hi volen tornar. Per alguna cosa deu ser...
A veure si el cap de setmana que ve puc fer una escapadeta cap allà, que s'ha de fer país, o en aquest cas, cultura.
Moltes gràcies, Berni, per la teva informació.
Fins aviat!
Teresa | | | इस मंच के लिए कोई मध्यस्थ नहीं है साइट के नियमों के उल्लंघन की सूचना देने या सहायता के लिए कृपया साइट स्टाफ » से संपर्क करें El Fòrum de les Cultures i la feina de traductor Protemos translation business management system |
---|
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
More info » |
| Trados Studio 2022 Freelance |
---|
The leading translation software used by over 270,000 translators.
Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop
and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |