Obrigada, Translator Scammers Directory!
Thread poster: Maria Teresa Borges de Almeida
Maria Teresa Borges de Almeida
Maria Teresa Borges de Almeida  Identity Verified
Portugal
Local time: 17:13
Member (2007)
English to Portuguese
+ ...
Oct 25, 2016

De há uns anos para cá recebo muitos CV de colegas. Destes guardei nem sequer uma mão-cheia na previsão de uma possibilidade de colaboração (embora recorra muito pouco a tradutores externos) quando os CV parecem interessantes, mas ultimamente tenho vindo a assistir a um "fenómeno": de entre a meia dúzia que recebo diariamente não há um único que não esteja já no “Translator Scammers Directory”! O meu bem-haja, pois, aos colegas que se dedicam à ingrata tarefa de compilar o dito…

 
Tomás Cano Binder, BA, CT
Tomás Cano Binder, BA, CT  Identity Verified
Spain
Local time: 18:13
Member (2005)
English to Spanish
+ ...
Agreed! Oct 25, 2016

Teresa Borges wrote:
De há uns anos para cá recebo muitos CV de colegas. Destes guardei nem sequer uma mão-cheia na previsão de uma possibilidade de colaboração (embora recorra muito pouco a tradutores externos) quando os CV parecem interessantes, mas ultimamente tenho vindo a assistir a um "fenómeno": de entre a meia dúzia que recebo diariamente não há um único que não esteja já no “Translator Scammers Directory”! O meu bem-haja, pois, aos colegas que se dedicam à ingrata tarefa de compilar o dito…

The Scammers Directory is absolutely fantastic. I love it!

I encourage all colleagues to report as spam (via SpamCop or the like) emails from these scammers, as soon as they reach you. This way we can help keep them in check.


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Obrigada, Translator Scammers Directory!






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »